Умови повернення товарів
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів». Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), включає: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни. З повним переліком товарів можна ознайомитися за посиланням
https://bit.ly/3bBgfyW.
Інші товари, що не містять харчових позицій, підлягають поверненню за умови збережння подарункової упаковки відповідно до ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів»
споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Поверненню підлягають такі категорії товарів: - Нерозпаковані товари або товари, що не відповідають опису чи пошкоджені не з вини клієнта.
Поверненню НЕ підлягають такі категорії товарів: - Товари, що містять продукти харчування (за виключенням протермінованих чи пошкоджених з провини продавця), або ті, в яких пошкоджено подарункову упаковку (клієнтом).
- Товари, в фізичні параметри яких вносились зміни за запитом клієнта
- Товари, на які наносилась символіка клієнта (логотипи або інші зображення)
ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ Товари належної якості та відповідних категорій можуть бути повернені протягом 14 днів. Після чого в разі позитивної відповіді протягом 7 днів кошти за товар мають бути повернені покупцю.
ФІЗИЧНА АДРЕСА ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ Товари можна повернути за адресою 80018, Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Швабська 68 або зробити це Новою поштою.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ У разі успішного повернення товару кошти будуть повернені на рахунок платника за реквізитами або готівкою, кошти будуть повернені протягом 7 робочих днів.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ У разі виявленої на пошті некомплектності боксу або пошкодження чи протермінування товару магазин готовий за свій рахунок оплатити доставку й замінити товар (або окремі позиції) на цілий або ж повернути кошти частково чи в повному обсязі.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ 1) Якщо ви отримали товар неналежної якості, некомплектний або просто такий, що не містить харчових компонентів і може бути повернений, ви можете здійснити його повернення протягом 14 днів від дати покупки включно.
2) Для цього потрібно зв'язатись із менеджером у розділі "контакти" , описати ситуацію та зробити запит на повернення.
3) Якщо товар підлягає поверненню, його потрібно відправити Новою поштою за реквізитами, що вкаже менеджер, або віддати за адресою з пункту "фізична адреса для поверння".
4) Після отримання товару протягом 7 днів будуть відправлені кошти згідно пункту "Умови повернення коштів"