Як через дизайн меню вплинути на відвідувача
Зрозуміло, що основна функція меню – надати відвідувачу інформацію про те, що він може замовити та скільки за це доведеться заплатити.

Але чи може за допомогою вірного дизайну меню попливати на вибір? Підштовхнути до замовлення більш вигідних з тих чи інших причин страв та напоїв? Як зробити, щоб відвідувачі замовляли більше?

Ми вважаємо що так!
І ось кілька аспектів, які можуть дати блискучий результат:
1. Фотографії.
Перш за все варто використовувати яскраві світлини. Професійне фото привабливо оформленої страви провокує апетит значно сильніше, ніж простий текстовий запис. Не варто наповнювати меню великою кількістю дрібних фото – це може викликати враження прайса. Є сенс найбільшим знімками виділити позиції, які ви хочете продавати перш за все. Але цей трюк спрацює лише при наявності дійсно якісних фото, в інших випадках краще відмовитись від цього.

2. «Хитрий» порядок розміщення тексту.
Останні дослідження кажуть нам, що люди більш схильні читати меню як книгу: спочатку першу сторінку зверху вниз, потім за тією ж схемою другу сторінку і так далі. Тому варто розробляти меню з урахуванням того факту, що «точка притяжіння», куди дивляться відвідувачі, знаходиться не в правому верхньому куті, як раніше вважалось, а зліва.

3. Проста навігація: секції, типографіка, ячейки
Класичним прийомом при укладанні меню є розподіл на логічні секції (супи, салати, десерти і т.д.). Дієвим способом виокремити найбільш популярні та важливі з точки зору бізнеса страви – згрупувати їх в окрему ячейку, яка виділятиметься додатковими графічними елементами.
Полегшити розуміння меню можна завдяки використанню різних шрифтів. Наприклад, відділивши шрифтами назву страви від опису ви допоможете клієнту швидше зоорієнтуватись.

4. Не пишіть ціни великим шрифтом
Одне з недавніх досліджень демонструє, що відвідувачі, яким запропонували меню з ціною без знаку валюти, витрачали більше, ніж ті, кому цей знак надавався або описувався слова (100 гривень, тощо).