поширені запитання
Продукти
Так, ми пропонуємо варіанти налаштування для більшості наших продуктів, включаючи розміщення логотипу, кольори та матеріали.
Ми виготовляємо наші вироби з різних матеріалів, включаючи дерево, акрил і шкіру.
Для персоналізації надсилайте файли у векторному форматі (.ai, .cdr, .eps, .svg)
Платежі та замовлення
Якщо ви зробили помилку у своєму замовленні або випадково придбали не той продукт, будь ласка, зв’яжіться з нами, надіславши нам повідомлення . Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам виправити ваше замовлення, однак зауважте, що ми не можемо гарантувати зміни після відправлення вашого замовлення. Коли замовлення перебуває в дорозі, скасувати доставку вже неможливо.
Зараз ми не пропонуємо ваучери, але якщо ви вважаєте, що це буде гарною ідеєю, повідомте нам. Ми завжди раді почути ваші ідеї та те, що ви хотіли б побачити!
Відвантаження та обробка
Час обробки залежить від типу продукту та налаштувань. Зазвичай це становить від 1-2 робочих днів для макетів до 5+ робочих днів для спеціальних елементів.
Приблизний час доставки залежить від місця. Загалом ми пропонуємо прискорену доставку з терміном доставки 7-10 днів для Європи та Сполучених Штатів, 8-12 днів для Канади та 10-18 днів для Австралії.
Ми пропонуємо міжнародну доставку в більшість місць. Будь ласка, зв’яжіться з нами для отримання конкретної інформації щодо вашої країни.
Оптова торгівля
Так, ми робимо!
- При покупці на суму понад 500 доларів США знижка 10%.
- При покупці на суму понад 1000 доларів США знижка 15%.
- При покупці на суму понад 1800 доларів США знижка 25%.
Повернення та обмін
Ми приймаємо повернення та обмін неперсоналізованих, невиготовлених на замовлення та нерозмитнених товарів протягом 30 днів після доставки. Будь ласка, зверніться до розділів «Доставка та повернення» та «Політика відшкодування», щоб отримати повну інформацію.
На жаль, ми не приймаємо повернення або обмін персоналізованих виробів, виготовлених на замовлення.
Якщо ми помилилися з персоналізацією вашого замовлення, ми замінимо вам товар. Однак ми не замінюємо предмети з неправильним гравіюванням через помилку покупця.